De perfecte service


Onze klanten willen de beste trucks én de beste service. De beste trucks hebben we al maar op het gebied van service kunnen wij nog veel winnen. Tijd voor actie, met als doel: De perfecte service! Om dat te bereiken hebben we 6 klantbeloften geselecteerd. Deze vind je onderstaand met daarbij hoe wij die beloften samen gaan waarmaken.


1. Altijd direct geholpen

Bij Mercedes-Benz staan wij altijd klaar om onze klanten te helpen. Wij zijn helder over wat klanten van ons mogen verwachten en wat we voor ze kunnen doen in een bepaalde tijd. 


2. Snel weer op weg

Stilstand kost geld en de marges in de transportwereld zijn al zo krap. Daarom doen wij er alles aan om de klanten zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Wij horen graag uw mening 


3. Meedenken is vooruit denken

Wij maken optimaal gebruik van Fleetboard om brandstof gebruik en onderhoudskosten te beperken en om voortijdig te signaleren wanneer er onderhoud nodig is. Wij denken dus niet met onze klanten mee, maar voor ze uit. 


4. Vakwerk door vakmensen

Bij Mercedes-Benz werken uitsluitend vakmensen. Zij zijn allemaal volledige gecertificeerd en volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. En ook onze werkplaatsen, apparatuur, gereedschappen en onderdelen voldoen aan de kwaliteitseisen van Mercedes-Benz. 


5. Gegarandeerd goed

Niks vervelender dan terug te moeten voor dezelfde reparatie, of een offerte waar de helft niet in zit. Daarom nemen wij geen genoegen met half werk. Wat wij doen, doen we goed. 


6. Helder over kosten

U wilt niet onnodig kosten maken voor uw truck en er zeker niet door verrast worden. wij doen er daarom alles aan om de kosten laag te houden en wij zijn vooraf altijd helder over de verwachtte kosten.